środa, 14 lutego 2018

" Nie składaj obietnic, jeśli nie jesteś pewny, czy zamierzasz ich dotrzymać" - " I wciąż ją kocham" Nicholas Sparks

                       Dzisiaj walentynki, a tak się składa, że w niedawnym czasie przeczytałam ( nie zgadniecie) jedną z książek Nicholasa Sparksa ! Ale właściwie nie kończy to się zbyt wesoło, lecz jest o miłości tak jak reszta Jego książek.

                                                 

                                                   " Kiedy czas wcale nie leczy ran...

     John, młody żołnierz, nigdy nie zastanawiał się nad swoimi życiowymi wyborami. Bawił się, surfował, podrywał kobiety, nawet zawód żołnierza wybrał spontanicznie. Nie myślał o przyszłości, nie wiedział, czy w ogóle będzie mu dana...
  Dopóki nie spotkał Savannah. Dopóki jej nie pokochał i nie postanowił założyć z nią rodziny. Dopóki nie został wysłany na front i nie stracił ukochanej. 
    CZY JESZCZE KIEDYKOLWIEK BĘDZIĘ MÓGŁ TRZYMAĆ JĄ W RAMIONACH?"
 
  No i właściwie od tego momentu mam problem, co napisać, ponieważ Sparks pisze w mniej więcej tym samym stylu każdą książkę, ale o innym temacie. 
   Na okładce widzimy głównych bohaterów , ale z filmu. Z dzieła różnią się jedynie włosami. O wiele lepsza jest tylna okładka, gdzie widać pomost z łódkami i wszędzie wodaaa. 
   Co sądzę o bohaterach? I tutaj też mam problem! Po prostu w pewnych momentach każde z nich mnie coraz bardziej denerwowało! Jedynym bohaterem, który mnie nie denerwował był Alan i jego brat Tim. Po prostu mieli tą skłonność do bycia uroczymi jako jedyni!

   A Wy co sądzicie o tej książce ? Zaczęliście czytać, będziecie dopiero, czy już przeczytaliście? 


Mam dla was też dwie informacje: 
1. Będę się starała wrzucać posty w środy i w niedziele ( tylko nie krzyćcie jak mi to nie wyjdzie)
2. Na 70% dodam coś do wyglądu bloga, ale jeszcze nie wiem kiedy ten czas nadejdzie , mam nadzieję, że niedługo.
  
   Miłych Walentynek <3





11 komentarzy:

  1. Oglądałam film, ale książki jeszcze nie czytałam :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam tą książkę jednym tchem-najlepsza książka Nicholasa Sparksa, nie licząc książki,, anioł stróż,, równiez jego autorstwa

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam filmy na podstawie ksiazek Sparksa, jednak za samymi książkami nie przepadam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię filmy na podstawie książek Sparksa, ale nie miałem jakoś nigdy okazji przeczytać żadnej z jego książek. :P Ps. Zaobserwowałem i z wielką przyjemnością zapraszam do siebie! <3 https://revoyweb.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytałam kilka książek Nicholasa Sparksa, ale tego tytułu nie przypominam sobie - zatem mam jeszcze tę powieść przed sobą.

    biblioteczkamoni.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  6. czytałam sto razy i oglądałam kolejne 100 razy. Łącznie upłakałam się jak bóbr jakieś 200 razy. Polecam każdemu, piękna historia :(

    OdpowiedzUsuń
  7. piekna książeczka i film . A tok poza tym Nicholas Sparks głównym tematem w jego książkach jest niespełniona miłość z przeszkodami. ja osobiście polecam książki Richard Paul Evans , który również pisze o miłości ale jego historie i kazda książka jest inna.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie czytałam. Uwielbiam ten cytat: " Nie składaj obietnic, jeśli nie jesteś pewny, czy zamierzasz ich dotrzymać" ! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeszcze jej nie czytałem, ale na pewno po nią sięgnę

    OdpowiedzUsuń
  10. Zawsze mam gdzieś z tyłu głowy, żeby przeczytać powieści Sparksa, ale do dzisiaj tego nie zrobiłam:(

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. O książce słyszę po raz pierwszy, natomiast obił mi się o uszy taki tytuł filmu. Obserwuję i liczę na rewanż. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń

" Nieważne jak mocno bijesz (...) liczy się to, ile potrafisz znieść i dalej iść do przodu. Tak właśnie się zwycięża." - " DZIEWCZYNY NIE biją" T. S. EASTON

                      Czy kobiety mogą trenować boks, czy raczej to zadanie mężczyzn? Powiem tylko tyle, że jako nastolatka, która sama uwi...