piątek, 19 stycznia 2018

" w widoku twardego człowieka o krawiącym sercu jest coś przygnębiającego.".

              Chcielibyście się dowiedzieć swojej daty śmierci ? Albo, że macie jakiś gen umożliwiający sterowanie różnymi przedmiotami? Szczerze ja nie ! A taka sytuacja zdarzyła się w książce " Tajemny Ogień". Nie sądziłam, że aż tak bardzo mi się spodoba, więc zakupiłam również drugą część pt. " Tajemne miasto" , ale szczerze mnie to nie zaskoczyła mnie w żaden sposób.

         
                   Tak jak sądzę, że pierwsza część była wyśmienita tak samo myślę, że druga część mnie zawiodła. Dlaczego tak mówię ? Z prostych powodów w drugiej książce po prostu było mało akcji, a autorka raczej to napisała zamiast fantasy jako romans i po prostu czasami było tego dość!

      Okładki w żaden sposób mnie nie zachwyciły i sa po prostu nudne. Mogłyby być różne jeśli są dwie książki i w każdej książce opisana jest inna historia głównych bohaterów!
       Jeśli chodzi o głównych bohaterów to są nimi Angielka Taylor Montclair oraz Francuz Sacha Winters. I tak naprawdę to oni są chyba najlepsi, których poznałam w tej historii ! Pokochałam tylko jednego z nich Sache, który nie dość, że pochodzi z Francji to jest  bardzo pokrzywdzony przez los. No bo kto chciały się dowiedzieć, że umrze w wieku osiemnastu lat ?   Do tego bardzo starał się o dobro dla swojej matki i młodszej siostry. Po prostu to było urocze !!!
    A wy co sądzicie o książkach ? Czytaliście czy dopiero zamierzacie?

5 komentarzy:

  1. Te książki już czytałam i zgadzam się z twoją opinią. Pierwsza część jest rewelacyjna na prawdę mi się spodobała i od razu sięgnęłam po drugą- no ale tu lekkie rozczarowanie. Drugą część przeczytałam ze względu na to, że po prostu chciałam wiedzieć jak skończy się historia.
    Zapraszam do mnie bluue-butterfly.blogspot.com
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. To najgorszy moment, gdy z nadzieją kupujesz drugą część jakiejś książki i okazuje się dnem.
    Pozdrawiam!
    https://blekitnypamietnik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzisiaj skończyłem czytać drugą część i również mnie ona zawiodła. Natomiast pierwszy tom był całkiem przyjemny.

    Hubert z Thelunabook
    https://maasonpl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczerze przyznam, że pierwszy raz słyszę o tych książkach lecz zaciekawiły mnie! :)

    Zapraszam CAKEMONIKA :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie znam ksiązek ale mozliwe ze kiedys bede miala okazje przeczytac :)

    OdpowiedzUsuń

" Nieważne jak mocno bijesz (...) liczy się to, ile potrafisz znieść i dalej iść do przodu. Tak właśnie się zwycięża." - " DZIEWCZYNY NIE biją" T. S. EASTON

                      Czy kobiety mogą trenować boks, czy raczej to zadanie mężczyzn? Powiem tylko tyle, że jako nastolatka, która sama uwi...