czwartek, 1 lutego 2018

" Lustereczko powiedz przecie, kto jest najpiękniejszy na świecie?" - Ever After High Krzywe Zwieriadło

                              Wolelibyście mieć już napisaną swoją historię czy jednak wybrać swoją drogę? Chodzić do szkoły, aby skończyć tak jak ktoś wam mówi czy chodzić do szkoły i iść tak jak chcecie? Główne bohaterki, czyli Raven Queen oraz Apple White stały przed taki wyzwaniem. I właściwie jako przyjaciółki kłóciły się o takie coś, a powinny siebie zrozumieć nawzajem.

   

        Całą historię mamy opisaną w szkole Ever After High do której uczęszczają postaci słynnych postaci baśniowych. Cały plan polega na tym aby dzieci podpisały się w Księdze i całe życie toczyło się tak jak życie ich rodziców. Co tak naprawdę mi samej to się nie podoba i chyba nie tylko mi :). 
Właśnie taka sama była córka złej Królowej, która nie chciała się z tym pogodzić. 
      Właśnie przez to bardzo polubiłam Raven chciała robić to , co chciała najbardziej a nie, co ktoś jej rozkazuje. Trochę się z nią usposabiam bo też nie lubię jak ktoś mi mówi co mam robić!
     A wy co sądzicie o tej książce?  Czytaliście czy dopiero zamierzacie? 

16 komentarzy:

  1. Moim zdaniem jest to bardzo ciekawa propozycja, jednak ja nie znam jej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez długo nie wiedziałam o jej istnieniu gdyby nie moja przyjaciółka 😄

      Usuń
  2. Ciekawa propozycja, masz gust. By nabrać odwagi do kreowania swej przyszłość to książka jest jak najbardziej na miejscu by nabrać niej.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie słyszałam o tej książce, a teraz, gdy już o niej wiem, to myślę, że jednak jej nie przeczytam. Zupełnie nie w moim stylu :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama też myślałam że mi się nie spodoba a było zdziwienie

      Usuń
  4. Propozycja mnie bardzo zainteresowała, też wolałabym jak ty robić to co ja chce, a nie by ktoś mi dyktował co robić. Może kiedyś sięgnę po tą książkę

    OdpowiedzUsuń
  5. Raczej propozycja nie dla mnie - wolę inne gatunki, ale fajny post :)

    http://nataliapoczatek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. nie czytałam ale możliwe że się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę polecam. Mi dała do myślenia na temat mojej przyszłości

      Usuń
  7. Nie czytałam tej książki, ale z chęcią po nią sięgnę, chyba w moim stylu :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie słyszałam o tej książce:) To chyba nie typ dla mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam okazji czytać tej książki, ale wydaje mi się być nie w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Książka kompletnie nie w moim stylu, ale pewnie niektórym się spodoba ;)

    OdpowiedzUsuń

" Nieważne jak mocno bijesz (...) liczy się to, ile potrafisz znieść i dalej iść do przodu. Tak właśnie się zwycięża." - " DZIEWCZYNY NIE biją" T. S. EASTON

                      Czy kobiety mogą trenować boks, czy raczej to zadanie mężczyzn? Powiem tylko tyle, że jako nastolatka, która sama uwi...