poniedziałek, 5 lutego 2018

" Zrobiłbym wszystko, żebyś była bezpieczna, Miki. Wszystko. Pamiętaj o tym. " - " Impuls" i "Nacisk" Eve Silver

           Zakochałam się w tych książkach ! Nie sądziłam, że fantasy mnie tak zafascynuje, a naprawdę bardzo mało książek o tej tematyce przeczytałam w swoim życiu. Jedynie co teraz chcę to trzecią część trylogii. Niestety mam informacje, że trzecia część nie zostanie wydana w polskiej wersji językowej.  Są proste do zrozumienia i do szybkiego przeczytania! Pierwszą książkę, czyli " Impuls" czytałam nie cały tydzień. Drugą przeczytałam w trzy dni!

       
" Szesnastoletnia Miki Jones wpada pod rozpędzoną ciężarówkę. Budzi się zupełnie zdrowa w miejscu zwanym poczekalnią. Okazuje się, że została wyciągnięta z realnego życia do gry, w której staje się członkiem grupy nastolatków wysyłanych na misje, żeby eliminować Drau- obcych z innej planety. Miki nie ma doświadczenia w graniu, ale nie ma też wyjścia. Może polegać tylko na przewodniku po nieznanym jej świecie gry, skrytym, ale niezwykle pociągającym liderze Jacksonie. Gra jest czymś więcej, niż się wydaje. Od jej wyniku zależy nie tylko życie Miki, ale też przetrwanie wszystkich ludzi na ziemi." 

    Po samym opisie książka przyciąga do siebie! Kocham cały ten świat przedstawiony w historii Miki! A na samym końcu ja jako wrażliwa osoba musiałam się oczywiście popłakać!
   Co sądzę o całej historii? Tak szczerze nie mam jednolitego zdania, bo nie przeczytałam ostatniej części i raczej nie przeczytam, bo ja nie jestem skłonna do języków.. Ale tak to w pewnych momentach mnie trochę nudziło, a tak to cała akcja zapierała dech w piersiach. 
     Co z bohaterami? Też polubiłam wszystkich, ale najbardziej Jacksona. Był takim typowym dupkiem, który miał problemy. Był przez to też zamknięty w sobie i z nikim nie rozmawiał. Otworzył się tylko przed Miki, a tak to mało osób cokolwiek o nim wiedziało.

                                                 
" Świat Miki całkowicie się zmienia, od kiedy zostaje zmuszona do wzięcia udziału w grze. Prowadzi podwójne życie. Ma coraz więcej pytań, a otrzymuje coraz mniej odpowiedzi. Zasady gry przestają być jasne i dziewczyna nie wie już, komu może ufać. Czym jest Komitet? Jaki jest jego prawdziwy cel? Gra staje się jeszcze bardziej niebezpieczna i nieprzewidywalna. I co się naprawdę stało z Jacksonem? 

        Oj tu mnie już wszystko trzymało w napięciu, dlatego tak szybko przeczytałam! I tak naprawdę dalej nie mam odpowiedzi na wszystkie pytania. Było w obu częściach oczywiście trochę romansu, ale na pierwszym planu była walka z obcymi, a nie miłość. Książka tak się skończyła, że albo będzie po polsku trzecia część, albo nauczę się w końcu angielskiego !

       A Wy co sądzicie o książkach? Chcielibyście równie jak ja trzecią część? Zamierzacie przeczytać książki? 











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

" Nieważne jak mocno bijesz (...) liczy się to, ile potrafisz znieść i dalej iść do przodu. Tak właśnie się zwycięża." - " DZIEWCZYNY NIE biją" T. S. EASTON

                      Czy kobiety mogą trenować boks, czy raczej to zadanie mężczyzn? Powiem tylko tyle, że jako nastolatka, która sama uwi...